تعمیر ضبط صوت و مانیتور رنو تالیسمان

تعمیر ضبط صوت و مانیتور رنو تالیسمان

تعمیر ضبط صوت و مانیتور رنو تالیسمان – تعمیر و عیب یابی قطعات الکترونیکی انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می گیرد.

ضبط صوت خودرو

در دهه ۱۹۵۰ میلادی تنها از یک رادیو جهت سیستم صوتی وسایل نقلیه استفاده می شد . بعد مدت ها سیستم های پخش کننده صوتی CD و DVD ابداع گردد . امروزه سیستم های صوتی خودرو قابلیت سازگاری با سیستم های ناوبری ، بلوتوث  گوشی های هوشمند را دارند .

مانیتور خودرو

مانیتور در خودرو های امروزی ، به صورت یک صفحه نمایشگز لمسی روی داشبورد یا پشت صندلی راننده قرار می گیرد. برخی از مانیتور ها علاوه بر سرگرمی ، اطلاعات مفیدی از خودرو نظیر : فشار باد لاستیک ها ، فواصل سرویس ، اطلاعات پارکینگ ، پیش بینی آب و هوا و … را ارائه می دهند.

صفحه نمایش مرکزی یا مانیتور خودرو اغلب به دکمه های کنترل روی فرمان متصل می شوند و در برخی مدل ها مجهز به سیم کارت می باشند که امکان انتقال داده ها را از طریق امواج رادیویی فراهم می کنند.

شرکت های بزرگی نظیر : بوش ، جگوار و… به دنبال تولید و ساخت نمایشگر های سه بعدی هستند که هشدار های حساس به زمان مانند : هشدار برخورد ، هشدار نقاط کور و… را به کاربر اطلاع رسانی کند. نمایشگر های هد آپ head up ، یا  HUD اطلاعات مرتبط با مسیر دید راننده را روی صفحه نمایشگر یا شیشه جلو قرار می دهد.فناوری واقعیت افزوده یا (AR) ، نسخه جدید نمایشگر های هد آپ هستند که موقعیت مکانی خودرو را در هر لحظه روی نمایشگر نشان می دهند.

مانیتور خودرو رنو تالیسمان talisman renault

مانیتور تالیسمان talisman ، متصل به یک تبلت (به ابعاد ۸.۷ اینچ )، مجهز به فناوری TFT و نمایشگر head up با پوسته قابل تنظیم مطابق با نور محیط می باشد. سیستم صوتی این خودرو از نوع Bose Surround به ۱۳ بلند گو  و آمپلی فایر دیجیتال تجهیز شده است.

بررسی اجمالی خودرو رنو تالیسمان talisman renault

Talisman در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد.  از نقاط قوت این خودرو لوکس مصرف پایین سوخت و سازگاری با محیط زیست می باشد.

رنو Talisman ، مجهز به ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ می باشد که قدرتی معادل ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر دارد. موتور این خودرو از نوع توربوشارژ دیفرانسیل جلو و شتاب آن ۷.۶ ثانیه می باشد. فناوری کنترل پایداری ، ترمز دستی برقی ، کیسه هوا برای راننده و صندلی کناری، ترمز ABS به همراه ترمز کمکی ، برف پاک کن هوشمند و… از امکانات رفاهی تالیسمان است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *